
Case study: OAC Services
OAC Services to firma z Seattle zajmująca się nadzorowaniem wielu projektów w różnych dziedzinach.
Firma jest własnością pracowników i zatrudnia prawie 80 osób w czterech biurach. Dzięki doświadczeniu w wielu branżach, OAC wykorzystuje efektywną pracę zespołową do realizacji projektów budowlanych lub ulepszeń budynków, pomieszczeń biurowych, wieżowców, szkół i biur rządowych. W 2017 r. OAC zajął drugie miejsce na liście najlepszych średnich firm Seattle Business Magazine w Waszyngtonie, uzyskując wysokie oceny w zakresie podejmowania decyzji i komunikacji.
Optymalizacja pracy zespołowej przy jednoczesnym ograniczeniu podróży
Opracowywanie i realizacja złożonych projektów budowlanych wymaga bliskiej i częstej współpracy między wieloma stronami, w tym klientami i agencjami, co w rezultacie wymaga częstych podróży.
OAC zależy od efektywnej komunikacji w czasie rzeczywistym między pracownikami biurowymi a partnerami i klientami. W związku z tym firma nieustannie poszukuje nowych strategii i technologii, które wspierają wydajną i opłacalną pracę zespołową. Kiedy kilka lat temeu Shawn Mahoney, dyrektor zarządzający OAC, poznał system teleobecności GoBe na targach, natychmiast zwrócił uwagę na potencjał robota w kwestii skrócenia czasu i eliminacji kosztów związanych z podróżami. Po dokonaniu oceny konkurencyjnych technologii Mahoney zdecydował się na zakup trzech robotów od GoBe Robots, umieszczając je w trzech biurach w Waszyngtonie.
GoBe Robots poprawia komunikację
OAC, dzięki robotom GoBE, wspiera klientów, jednocześnie zwiększając ich zaangażowanie w złożone projekty.
Kyle Richardson, starszy menedżer ds. programowania w OAC, opisuje podstawową atrakcję GoBe Robots: „Są intuicyjne, system nie wymaga od ludzi uczenia się niczego nowego”. Mahoney mówi: „Mamy klientów, którzy pytają, czy mogą przez cały czas korzystać z teleobecności GoBe.”
Korzyści z przyjęcia przez klienta
Zaawansowane możliwości mobilności GoBe pozwalają pracownikom OAC angażować zdalnych klientów w dynamiczne rozmowy twarzą w twarz, usprawniając niezbędne działania, od recenzji po dyskusje i strategiczne decyzje.
„Roboty teleobecności od GoBe Robots usprawniły nasze usługi – dając nam więcej czasu na skupienie się na naszej podstawowej pracy – zmniejszając potrzebę podróżowania, a tym samym zwiększając budżet” – dodaje Shawn Mahoney.